Pages

joi, 13 ianuarie 2011

Vesnic

Iti simt prezenta jalnica . Insa
sunt sigura ca in gandul tau ,
Eu sunt de mult timp plecata .
Clipe infractoare ruleaza in mintea
mea. Si fara suflare plang .
Mai vii tu oare , zburator ironic ?
M-ai parasit cu filozofie . Eu ...
Nici nu mi-am dat seama . De-abia
acum te vad razand de nestiinta mea .
Si cu greutate rasfoiesc greseli . Am facut
atatea ! Caci de tine a ma indragosti
nu trebuia . Deja nu mai e durere
infantila . M-am inaltat destul ,
Incat sa privesc realitatea .
Si-ti mai pot spune "iubire"?Oare...
al meu mai esti ? Sau poate...
Ai devenit dragul altcuiva .
Mai esti al meu razboinic , ce
lasi inima sangeranda ? Mai esti macar
in vise cu mine ?Mai vrei ?
A te lasa sa iesi din penitenciarul sufletului , nu vreau.
Si ai putea nopti intregi sa ma rogi , caci
prea multe ai creat . Prea franta-mi e inima si
prea rupt mi-e sufletul . M-ai sfasiat fara mila .
La popriu si la figurat .
Te rog sa-mi juri ca a ta inamica
voi fi!
                     File prinse din durere . Catre al meu razboinic zburator . Ne vom lupta vesnic...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu