Pages

duminică, 26 decembrie 2010

Doar atat !

Simt iarna in mine ,
Simt iarna in tine ,
Simt iarna in noi .
Vreau doar sa-ti amintesti de vara trecuta
Cand nimeni nu te putea lua de langa mine ,
Cand grija ta deja ma enerva ,
Cand voiai sa traiesti alaturi de mine mereu .
Si mai vreau doar sa ma ierti
Ca te-am dat la o parte ca pe o frunza moarta
Si mai vreau doar sa simti al meu regret
Si mai vreau doar sa vii inapoi .
Sunt numai un copil in infinita rautate
Ce nu stie sa culeaga iubirea
Si arunca totul ca pe un lucru degradat de timp .
Si scriu pe foaie cu durere
Cuvinte simple , dar puternice .
Ca te-am folosit recunosc si....
Sincer regrutu-i prea mare pentru fiinta mea .
Eu sunt doar o mana a naturii .
Sunt doar o mana a rautatii .
Sunt doar o mana a ipocriziei .
Eu nu am puteri supranaturale
Sau altceva pe-aproape .
Eu sunt paralela cu toate acestea .
Sa te readuc , deci...
Nu pot . Insa...
Tu poti veni .
Tu ma poti ierta ,
Tu ma poti saruta in inima rece a iernii , iar eu...
Sa simt ca ma dezghet usor , lent ...
...Placut . Sa simt ca ma dezgheata sufletul tau cald.
Dar ma nelinisteste ceva...
Ti-a incalzit altcineva sufletul ?
Vii neschimbat ?
Ma mai iubesti ?
Mai vrei s-o luam de la inceput ?
Iubitule , eu te astept .
Sufletul te cheama .
Cu inima suferinda , tremuranda , nelinistita ...
Te anunt ca eu ...
Fara nicio indoiala ..
Te iubesc ! si..
Doar atat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu