Pages

vineri, 3 decembrie 2010

Inger

Stateam linistita in pat . De abia ma trezisem . Incercam sa-mi deschid usor , usor ochii , ca sa vad cat mai clar . Dar cand am reusit , in fata mi-a aparut un inger . De fapt era un pacatos cu chip de inger . Am ramas muta pe moment pentru ca niciodata nu mai vazusem o asemenea frumusete . Era inedita ! Absolut unica ! Nici acum nu pot sa-mi stapanesc emotiile pe care le-am simtit cand l-am vazut . Dar totul a ramas doar o amintire...De atunci a disparut definitiv , precum o fantasma in negrul noptii . Totusi mi-a oferit un cadou :  un sentiment ciudat . In acea dimineata am simtit ca m-am indragostit , iar acum parca am o teama de a o face din nou . Fata lui perfecta , neatinsa este inca in sufletul meu si nu ma lasa sa am ochi pentru un altul . Dar pana la urma care este scopul in toata aceasta poveste ? El m-a lasat stinghera in mijlocul pustietatii si vad ca nu mai vine inapoi . Oare este si el indragostit ? Oare ii vibreaza in sufletul aceeasi induiosare , aceeasi senzatie ca si mie ? Poate da...dar aparentul nu ma lasa sa cred acest lucru . Am incercat sa-l caut , sa am o dicutie cu el , dar nu a lasat nicio urma . A plecat , exact precum un inger . Si fara sa-i cada vreo pana...Sunt sigura ca daca va continua asa voi ramane singura mereu . Si asta pentru ca ,,ingerul'' acela m-a fermecat profund si inexplicabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu