Pages

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Vino !

Unde esti ? Vreau sa fii langa mine ! Sa te sarut , sa te ating . Sa-ti simt respiratia rece , odihnita . Sa te strang in brate si sa urcam impreuna pana la cer . Sa alergam printre nori , sa visam . Sa ne iubim , sa ne palpam . Sa exploram lumea impreuna . Sa ne confesam unul altui . Sa-ti spun cele mai ascunse secrete ale mele . Sa devina exoterice in fata ta . La fel si tu ! Sa ma iei si tu in brate . Sa-ti simt iubirea , afectiunea , tandretea ! Oh , mi-e asa usor sa scriu , dar atat de greu sa te am ! Te vreau ! Te ador ! Te iubesc ! Am nevoie de tine ! Am nevoie de respiratia ta , ca sa ma oxigenez ! Am nevoie de tine , ca sa pot trai ! Oriunde ai fi , asculta-mi cuvintele indurerate ! Vino ! Strange-ma ! Ia-ma !Chiar ma constrange viata sa fiu cu tine ... Dar nu pot !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu