Pages

vineri, 3 decembrie 2010

Prietenie

Am ajuns la momentul in care nu mai stiu ce se intampla in jurul meu . Lumea ia o intorsatura ciudata , foarte multe schimbari si eu...sunt chiar naucita . Pana acum puteam spune cu usurinta ca am multi prieteni , majoritatea fiind prieteni sinceri , dar a sosit clipa in care sunt eu , pe cont propriu . Mi-am dat seama ca nu mai trebuie sa ma incred in nimeni , pentru ca lumea este materialista si profitoare . Nu neg faptul ca si eu ma aflu prin marea majoritate .  De fapt , fiecare dintre noi are momentele lui de ipocrizie . Declar cu greutate ca sunt dezamagita de cei mai apropiati prieteni si singurii in care mai am incredere sunt parintii mei . Pana la urma scopul meu este sa imi ating idealul , maximul , sa fiu fericita , sanatoasa .Probabil ca prezentul ma face sa gandesc gresit , dar asta este situatia ! Poate ca , in viitor imi voi schimba impresia . Ceea ce ma invata acum viata este ca nu trebuie sa pun suflet si sa fiu pregatita la fiecare pas de parti negative . Pentru ca un caracter puternic si gata sa infrunte orice , trece peste cu facilitate , fara sa-si dea seama . Da ! Poate ca sunt o ciudata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu